fredag 7 november 2008

Veckan som gått…

Hallå där, tyvärr har jag inte bloggat på ett tag nu men jag tänkte att jag skulle göra en kort sammanfattning. Vi har jobbat på med spanskan och projekarbetet osv. Jag börjar faktiskt kunna grunderna i spanskan :D

I onsdags drog vi ihop ett gäng och spelade lite fútbol, vi hade riktigt kul (fast Stefan stukade foten).

Buenas diaz/tardes/noches. ?Cómo está? Bien, gracias.

?Como se llamo? Me llamo Alexander.

Okej det var inget vikigt, här är den viktiga grejen:

?Qué va a tomar? Uno coke/Uno servesa/Uno coronita/ Uno …

Pallar inte skriva mer :D Ikväll ska vi iaf iväg ett gäng så jag skriver imorrn hur det gick osv. Ha det gott alla som läser.

PS. Eftersom folk tjatat om bilder på mig har jag lyckats skrapa fram några :P

 

5nov 087

^Inte jag på bild men jag tyckte den var cool så jag tog med den ändå :D

5nov 005

^Vad ska jag säga. Jag och Stefan på bild.

6nov 065

^Blicken :)

5nov 009

^Ännu en bild utan mig, men vinkeln var najs.

5nov 060

^Lukas ramlar under fobollsmatchen.

5nov 046

^Ojojoj vikken fint jag gör :D

IMG_1778

^Här har jag tydligen väldigt roligt, men jag vet inte till vad.

IMG_1764

^Vi visar spanjorerna runt

3nov 018

^ Något ser weird ut här, Är det jag som är extremt lång eller spanjorer som är extremt korta??? :S:D

Inga kommentarer: