måndag 20 oktober 2008

Första Inlägget

Hallå allihopa! Här kommer mitt första inlägg av förhoppningsvis många flera. Varför skriver jag då? Tja jag vet faktiskt inte riktigt själv, syftet är iaf att berätta om min resa ner till Jerez i Spanien där jag ska studera på Campus el Sabio i sju veckor.

Då kanske ni undrar varför jag ska ditt. Jo det är så att John Bauergymnasiet, som jag går på, har byggt en ny skola där och elever från Sverige har fått chansen att åka ner och inviga skolan.

Det är väll egentligen vad det hela går ut på, väl där nere vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag vet att vi ska ha en intensivkurs i Spanska och att vi ska göra något för skolan, utöver det vet jag inte. Man får hoppas på några utflykter :D

Förresten, jag åker den 27 oktober.

Ovan ser ni en bild på skolan (Den är inte riktigt färdig dock)

Inga kommentarer: