onsdag 22 oktober 2008

Snart dags!!!

Ja då var det bara fem dagar kvar, och en helg full av stress väntar. När man tänker efter borde jag kanske varit mer förberedd men helt plötsligt har jag kastas in i ett slagfält där det ska packas och fixas före avresa. Dessutom har det blivit så tajt planering att jag ska iväg med familjen på en liten weekend fredag till söndag. Inte för att det inte ska bli kul att vara med familjen, det är bara det att det blir stressigt.

Det är kanske bäst att jag stoppar här och förklarar schemat :D

Fredag den 24 tom. Söndag den 26 ska jag iväg och spendera tid med familjen. Måndag den 27 ska jag åka med flyg till Arlanda för att träffa resten av gänget som ska åka.

Men trots allt är jag så in i helsike spänd på min resa och jag längtar hela tiden efter att få ge mig av.

Ha det gott allihopa.

Inga kommentarer: